KONFIRMANT I ARENDAL MISJONSKIRKE

INFORMASJON

Vil du være konfirmant hos oss?

Som konfirmant hos oss får du muligheten til å utforske viktige spørsmål, lære mer om deg selv og den kristne tro. Det hele avsluttes med en festgudstjeneste på selve konfirmasjonsdagen. Vi håper du blir med!

Konfirmasjonsåret i Arendal Misjonskirke inneholder 5 ting:

Konfirmasjonsundervisning: I undervisningen lærer du om den kristne tro; hvilken betydning den kan ha for samfunnet, kirken og oss selv.

Konfirmasjonsleir til Vegårtun Leirsted: Dette er en helgetur til Vegårshei sammen med alle konfirmantene fra Misjonskirkene i (Aust) Agder.  Det er en leir med ca. 250 stk. Dette skjer på høsten.

Konfirmasjonstur til Romania:  Mer informasjon om denne turen kommer.

Deltakelse på minst fem gudstjenester/FILTER: Møte opp på søndagsgudstjeneste eller ungdomsarbeidet vårt FILTER. Vi ønsker at konfirmantene skal få et møte med kirka vår.

Konfirmasjonsdagen 27. april: Festgudstjeneste hvor konfirmasjonshandlingen finner sted. Familie og venner er invitert.
Prisen for konfirmasjonsåret er 2000 kr. Du betaler ved påmelding. Dette dekker KICK-OFF, bibel og høstturen til Vegårshei. Betal til kontonummer 2801.57.97527. Merk betalingen med konfirmantens navn. Turen til Romania betales i tillegg.

Vi ønsker ikke at økonomi skal være til hinder for at din konfirmant skal være med på opplegget i Arendal Misjonskirke. Det gjelder også for turen til Romania. Derfor; vær frimodig og ta kontakt med Martine (hovedansvarlig). Vi har ordninger som kan bidra til betaling for din konfirmant.

Påmelding skjer på denne linken innen 30. juni:
Har du spørsmål? Ta kontakt med Martine Aanensen. Jeg er hovedansvarlig for konfirmantene.

Mail: martine@arendalmisjonskirke.no

Tlf: 97779539

Hilsen Martine Aanensen (ungdomspastor)

TA KONTAKT