M WEEKEND

MENIGHETSWEEKEND 2023

Gjennom mange år har vi hatt gode opplevelser på menighetstur. Det styrker fellesskapet, relasjonene og troa vår å være på tur sammen en hel helg. I år er tema GI JESUS VIDERE. Vi ønsker å inspirere hverandre til å leve tett på Jesus slik at vi i en hver livsfase er opptatt av å GI JESUS VIDERE, til omgangskretsen vår, familien vår, barn og unge i menigheten. Vi håper at menighetsweekend blir en helg der vi blir minnet om oppdraget vi har som kirke og Jesu disipler.

Gjennom helga er det lagt opp til gode og gøye opplevelser for barn og ungdom, eldre og yngre, samt hele fellesskapet. Vi kan friste med natt-turnering, trim med Ia Havold, snekring, glitterparty, sykkeltur med Kåre Andersen, gåtur, kveldsunderholdning med Kolnesbanden, Misjonsbingo med William Paul og en hel del annen morro. Selvfølgelig er det også satt av tid til åndelig påfyll gjennom kveldsmøte fredag, delekveld lørdag og gudstjeneste søndag. Det blir også seminar på lørdag. Nytt i år er den store idrettshallen som står ferdig. Det gir oss mulighet til ballspill og lek uavhengig av været.

Vi håper du vil være med! Du melder deg på via Checkin. Der velger du først hvordan type rom du vil ha, deretter velger du den billetten som passer deg eller din familie. Her følger litt informasjons før du melder deg på:  Barn under fire år har gratis kost og losji. Foreldre som bare har barn under 4 år melder seg derfor på som 2 voksne. «Barn» i påmeldingen er barn mellom 4-13 år. Ungdommene sover i egen brakke. Du benytter bare billetten «Ungdomsbillett» om du IKKE kommer sammen med foreldrene dine. Familier som er flere enn fem stykker (feks. 2 voksne + fire barn) må bestille rom uten bad, eller leilighet.
Styret i menigheten har satt en maxpris på 4300 kr per familie. Det finnes mange gode alternativer for en familie til en lavere pris. Vi ønsker ikke at økonomi skal være til hinder for at du melder deg på tur. Vær frimodig og ta kontakt med martineaanensen@gmail.com om du trenger hjelp med betaling.

Hilsen årets komite; Maria og Magnus Anderson, Tobias Haugesten, Jørn Haugesten, Martine Aanensen, Asle Wikanes Hansen og Gjermund Igland.

Asle Wikanes Hansen

PASTOR