Personer med luftveissymptomer skal ikke delta på arrangement i Arendal misjonskirke

Gjelder syke personer, personer med luftveissymptomer og personer i karantene. Barn/ungdom må holde seg hjemme selv ved milde symptomer. Hvis det utvikles sykdom kort tid etter arrangement i Arendal misjonskirke, må det meldes fra til styrets kontaktperson (Håvard Gamst, 90 20 98 01), evt. til leder for arrangementet.

Utleie av fest og konferanselokaler

Misjonskirken i Arendal kan by på moderne og flotte lokaler til utleie oppe på Myra.
Vi kan ha møter/konferanser fra 300 - 400 personer.
Og vi har 4 forskjellige rom som kan tilpasses til etthvert ønske.

Eksempler på bruksområder:

Konferanser og møter

– Bryllup
– Konfirmasjon
– Konserter
– Seminarer
– Familiesammenkomster
– Fødselsdagfeiringer
– Øvingslokale

Her er noe av det vi kan tilby:

Totalt fem rom for utleie. Trådløst internett tilgjengelig i hele bygget.

Storsalen (6000,-)
– Rommer ca 450 personer og er utstyrt med profesjonellt EAW lydanlegg med digital mikser
– Trådløst mikrofonsystem
– Mulighet for flersporopptak på lyd for arrangementer i storsalen
– Inkluderer tekniker. Ved behov for tekniker utover de timene arrangementet varer kommer et tillegg på inntil kr 1000,-
– Passer til konserter, selskaper, konferanser osv.

Filtersal (2000,-)
– Lys, tv og lydanlegg
– Plass til ca 50 personer
– Lite kjøkken
– Passer til intimkonserter, fødselsdagfeiringer, dåp- og konfirmasjonsfeiring osv.

Spisesal/konferanserom (3000,-)
– Rommer ca 150 personer
– Utstyrt med piano, projektor, høyttalere og trådløs mikrofon
– Passer til konferanser, selskaper, feiringer osv.
– Inkluderer bruk av kaffekoker, steamer og kjølerom. Tillegg på 2000,- ved matlaging og bruk av ovner. Dampovnene krever kyndig person.

Speil-/dansesal (1000,-)
– Inneholder stor flate som egner seg til dans, innendørstrening osv.
– Utstyrt med projektor og høyttalere

Salongen (3000,-)
– Inneholder sofaer med 70 sitteplasser
– Utstyrt med piano, projektor, høyttalere og mikrofoner

Vi hjelper også med bevertning

– Helproffesjonelt kjøkken og flott salongavdeling
– Servering av kald og varm mat
– Sentrumsnært
– Dusjmuligheter
– Stor parkeringsplass
– Ballbinge og lekeplass
– Konkurransedyktige priser
– Gode turområder

 

Minnesamvær: kr 400,- pr. kuvert inkl. mineralvann og kake.

 

Konfirmasjon, bursdag:         3 retters middag                       kr 450,- pr. kuvert

Koldtbord (min. 30 pers.)       kr 500,- pr. kuvert

Tapas (min. 30 pers.)               kr 600,- pr. kuvert

 

Bryllup: 3 retters middag, koldtbord eller tapas. Alle menyer:      kr 750,- pr. kuvert

Inkluderer leie av lokaler og servitører fram til kl. 23.00. Dersom servitører ønskes lengere, koster det 5000,- ekstra.

 

Leie av stoltrekk:         kr 25,- pr. trekk. Leietaker må selv ta på trekkene.

Leie av duker:              kr 50,- pr duk.

 

Alle menyer, unntatt minnestund, er uten drikke.

Barn under 3 år er gratis.

Kontaktinformasjon

Christian Pedersen

UTLEIEANSVARLIG
48216510 evt 93656982

Her er standard utleieavtale og utleiereglement, som legges til grunn for alle utleieforhold.