Påskemøter

I Misjonskirka blir det stor møteaktivitet i påsken. Det blir ulike møter og alle er hjertelig velkommen.

24.3. Skjærtorsdag, nattverdsgudstjeneste kl. 19.00.
Her blir det mye skriftlesing, gode fellessanger og fin sang av Sigfrid Baasland.
To bønnestasjoner er plassert ut; en til velsignelse og en for forbønn. Sven Øverland leder
og det er sjelesorgsteamet som har ansvar. Etter kveldsmøte blir det enkel kveldsmat i spisesalen.

25.3. Langfredag, gudstjeneste kl. 11.00.
Også denne blir preget av mye skriftlesing der vi følger Jesus inn i smerten og seieren som han vant på Golgata for oss alle. Her synger vi de gamle påskesalmene, akkompagnert av
Sigfrid Baasland, solosang av Kirsti Benestad. Kom og følg med på vandringen mot 1. påskedag.

27.3. 1 .PÅSKEDAG har vi seiersfest kl. 11.00.
At Jesus lever betyr seier, det betyr nærhet og det betyr framtid.  Vi lytter til tale av Sven Øverland, sang Åsmund Åndal og Kathrine Tverrmyr med flere andre,  –  det blir anledninger til
vitnesbyrd fra salen om ”Jeg har sett Herren”! Tenk over om det er du som skal være med å dele denne store dagen i vår historie. Kristin Bakke Anderson er møteleder og vi har kirkekaffe.
(Det er ikke Skattekiste 1. påskedag.)

Velkommen til deg som vil delta for første gang og velkommen til deg som vil minnes om forsoningen.