Kidspraise

Kidspraise er menighetens barnelovsangsteam. De er i alderen 10-13 år, og de fleste har vært med i gruppa i 5 år.
De som synger i Kidspraise, går i Arendal Misjonskirke – og målet er at de blir bedre kjent med Gud og trygge i sin lovsangstjeneste. De synger sanger og leder menigheten i lovsang på møtene.

Vi ønsker å inspirere ungdommene til mer lovsang og bønn i hverdagen og at de også blir mer aktive i lovsangen på gudstjenesten.
Vi øver fra 17-18 onsdagen før den søndagen de synger i kirka ca 1 gang pr mnd.

Leder for Kidspraise er Lise og Tony Gulbrandsen

Fra venstre: Sunniva Gulbrandsen, Victoria Maria Harnes, Hannah Elisabeth Lieng, Iselin Helene Rustenberg, Veronica Andersen, Pernille Fjalsett og Andrea Haugesten
(Foto: Arnfinn Nyland)

Her er også ett par bilder fra en av øvelsene i 2012

Fra venstre: Maren Sofie Christensen, Andrea Haugesten, Sunniva Gulbrandsen, Veronica Andersen, Hannah Elisabeth Lieng, Victoria Maria Harnes, Iselin Helene Rustenberg. Pernille Fjalsett og Jacob Haugesten var ikke til stede.

En flott gjeng, med flotte stemmer og herlig utstråling!!