Innsettelse av ny hovedpastor

Den 4. september 2016 ble en merkedag i menighetens historie, når Gjermund Igland ble innsatt som ny hovedpastor. Salen var full av medlemmer og gjester i alle aldre og Gjermund hadde også med seg familien til denne store dagen. Det var seniorpastor Sveinung Lorentsen som stod for den formelle innsettelsen og musikkpastor Tony Gulbrandsen sang og ledet lovsang sammen med flere av sine. Unge som gamle var med i skriftlesningen og styreleder hadde et velkomsord til pastorparret på vegne av lederskapet.

Gjermund startet formelt 16. august, og vil lede staben i tillegg til å være menighetens hyrde.

Etter gudstjenesten ble det en samling i matsalen med hilsener og mye god kake. Menighetet er spendt på hva Gud har i vente for oss i tiden som kommer..